Hlavní strana >> Články >> Komu zvoní hrana aneb reakce "kecala" na "kapesníček"

Komu zvoní hrana aneb reakce "kecala" na "kapesníček"

Na slánském IT serveru  se objevila reakce konkurence na první číslo “Slánsko – společenský kapesníček”. Původně jsem nechtěl na článek reagovat, ale nepravdivá nařčení mě k tomu donutila. Vzhledem k “rychlosti” připojení slánského IT serveru ale reakci zveřejňuji zde, na Slánsku.

  • Autor článku (Radek Valenta) napadá “kapesníček”, že v něm stojí reklamní strana 2.500,- Kč.
    Ano, reklamní strana skutečně stojí 2.500,- Kč, ale je rozdíl mezi reklamní stranou, na které různé firmy exkluzivně (tudíž pouze jedna firma v oboru!) prezentují své služby a produkty a mezi informační stranou, na které pořadatel kulturní či sportovní akce informuje o pořádané akci. Jedna informační stránka vyjde takového pořadatele na 600,- Kč, pokud by se spokojil třeba i s polovinou stránky, pak ho vyjde na 300,- Kč atd.
  • Náklad 5000 výtisků se týkal prvního čísla, postupně se bude zvyšovat, již druhé číslo vyjde v nákladu 6000 ks.
  • Co se týče distribuce “Slánsko – společenský kapesníček”, tu zajišťuje a distribuci až do poštovní schránky garantuje Česká Pošta. Vaše nařčení s nimi samozřejmě budeme konzultovat. V současné době je to nejspolehlivější způsob distribuce s největším pokrytím. S něčím takovým se “Kladenský Kecal” absolutně nemůže srovnávat, už jenom z toho důvodu, že náklad “Kladenského Kecala” je 5000 ks a má pokrýt obce od Slaného do Kladna, což si může myslet jen fantasta. Nicméně ačkoliv mluvím za konkurenci, můj názor je, že “Kladenský Kecal” má své místo ve společnosti a bylo by dobré, aby vycházel pravidelně a aby lidé, kteří jej chtějí číst, měli možnost ho snadno získat. Totéž je i cílem našeho “kapesníčku” a proto investujeme peníze i do jeho - v současné době nejlepší - formy distribuce.
  • K distribuci “kapesníčku” ve Smečně a v ostatních obcích, se vztahuje i bod b), tedy počet výtisků, s nákladem se bude samozřejmě i zvyšovat dostupnost “kapesníčku” nejen ve Smečně, ale i v přilehlých obcích na Slánsku, přesně tak, jak o tom informoval již náš obchodní zástupce. Stejně tak, se bude zlepšovat i obsah a seznam kulturních a sportovních akcí. Dohady autora článku, že se jedná o reklamní finty, ponechávám na posouzení čtenářům, myslím, že jsem se k tomu vyjádřil jasně.
  • Uzávěrka “kapesníčku” je 15.den v měsíci. Je to z toho důvodu, že předprodej vstupenek na největší kulturní akce začíná 20.dne v měsíci, a “kapesníček” vychází kolem 25.dne v měsíci. Čtenáři si tak včas mohou zakoupit vstupenky v předprodeji, protože se v patřičném předstihu dozví o těchto akcích.
  • V tomto bodě se autor snažil naznačit, že Městský úřad ve Slaném financoval propagaci kulturních a společenských akcí v “kapesníčku”. To je samozřejmě lež. Rozhodnutí o tom, zda zveřejní svůj program a bude propagovat svoje akce v “kapesníčku”, si každá organizace činí sama. Městský úřad nemá s propagací akcí těchto organizací nic společného. To, že Městský úřad odmítl propagaci akcí jako celku v “Kladenském Kecalovi” za 700,- Kč/1 str. je myslím naprosto v jeho kompetenci.
  • Co se týče regionálního serveru Slánsko.CZ, myslím si, že je na poměrně dobré úrovni, je k němu rychlý přístup (pokud Vy máte pomalý, změňte si providera) a jeho obsah se bude neustále lepšit. Neustále se vyvíjí nové produkty a vylepšují se stávající. Co se týče původních příspěvků, i toto se postupně vypracuje k lepšímu. Ono není tak složité si vzít někoho na paškál a rozmetat ho na kusy, umění je ale psát objektivně a pravdivě, a o to nám hlavně jde.
  • Společenské organizace a kluby mají (v reklamě uvedené) internetové služby zdarma. To, že něco obdobného nabízí i jiní poskytovatelé, na tom snad není nic špatného, nechápu, proč se to autorovi článku tak nelíbilo, snad jen proto, že jsme konkurence.
  • Na závěr svého článku se autor hrdě bije v prsa, že myšlenku regionálního serveru jsme převzali od něho. A to už je asi vrchol drzosti, stále mám v paměti, jak před zakoupením domény kladensko.net byl v naší firmě a požadoval odkoupení domény kladensko.cz, a to samozřejmě v době, kdy Slánsko.CZ již fungovalo.

    Autor článku je velmi velkorysý neboť má názorů nazbyt a radí nám, že firma, která se zabývá prodejem výpočetní techniky by měla vynikat především v této oblasti. Jak šlechetná to rada na závěr! Upřímně děkujeme, vezmeme si to k srdci. Narozdíl od “Kladenského Kecala” naše firma funguje ne rok, dva nebo tři, ale již od roku 1996 a na trhu s výpočetní technikou máme své místo, a právě proto, že se snažíme našim zákazníkům nabídnout komplexní služby, poskytujeme jim prezentace a propagaci nejen na Internetu, ale i dalšími dostupnými prostředky. Tiskovina, jako je “Slánsko – společenský kapesníček”, je jen jedna z mnoha.

    Diskuze

    Diskuze k článku není povolena.
    Autor: Jiří Hůla - jednatel společnosti
    Vloženo: 04.04.2001
    Stavební Chemie Slaný a.s.
    Bateria Slaný CZ, s.r.o.